Geoblog.pl    asku88    Podróże    Indie -02.2oo9-07.2009    Vizag.

Vizag.

Indie
Indie, Visakhapatnam

Wyjeżdżamy z Vijayawada ok. godziny 8 rano. Przyjeżdżają Nasi kumple z żonami:
Asia & Sai, Annu & Phani,Rohini & Ranadheer & Nepal , Arun and Chintu
Wynajmujemy kierowce, który zawiezie nas do Vizag.
ok. g. 19 docieramy do Vizag. Jedziemy do hotelu, a później ok. 10 pm jedziemy na plaże. Idziemy do wody bez butów. Już mało ludzi jest na zewnatrz. Ok. 11 idziemy spać. Mamy pokój z Phani i Annu. Reszta śpi w drugim pokoju. Całą noc chodziła klimatyzacja a mi było strasznie zimno.

Rano jedziemy szukać McDonalda, ale nie możemy znaleźć i jedziemy do jakiegoś ' europejskiego baru ' z burgerami.. Jemy i jedziemy na plaże.

_____________

Visakhapatnam (Vizag )- to drugie co do wielkości miasto w Andhra Pradesh. We visit:

The famous submarine museum near "Victory At Sea".
Ramakrishna Mission Near RK Beach.
The Gateway Hotel widzimy tylko z daleka.
Victory at Sea 1971 commemorating victory over Pakistan.
Simhachalam (famous Vishnu Temple).
Kailasagiri - kolejka górska, z której pięknie wygląda cały Vizag i morze i plaża. yhh super widok. Ja chce jeszcze raz ;P

jesteśmy na plaży w Vizag. Myślałam, że będzie więcej ludzi. Nie ma kostiumów, bikini, topless hehe tylko kobiety w saree i faceci w koszulkach się kąpią. Kobiety nie ;/ nie rozumiem .. a my i nasi znajomi bawimy w wodzie hehe